مجتمع برجهای مسکونی گلستان شهر پردیس

The Golestan Residential Complex Towers of pardis city

مجتمع برجهای مسکونی گلستان شهر پردیس

The Golestan Residential Complex Towers of pardis city

مجتمع برجهای مسکونی گلستان شهر پردیس

بسمه تعالی
همسایه گرامی سلام علیکم
این وبلاگ با هدف افزایش انسجام و هماهنگی بین ساکنین مجتمع برجهای مسکونی گلستان راه اندازی شده است. لطفا با ارایه پیشنهادات ارزشمند خود موجبات رونق این مجتمع را فراهم آورید.
و من الله التوفیق

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
نویسندگان

مناقصه تجهیزات هوشمند سازی موتورخانه

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ق.ظ

بسمه تعالی

سلام علیکم

با احترام، به آگاهی می رساند که در راستای بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه های عمومی ناشی از مصرف برق و گاز در موتورخانه های شوفاژ مجتمع؛ هیات مدیره در نظر دارد تا با تجهیز موتورخانه های شوفاژ به سامانه های هوشمندساز و کاهنده مصرف نسبت به این مهم اقدام نماید.

گفتنی است که این مجتمع در حال حاضر شش موتورخانه شوفاژ فعال داشته و در نظر است که موتورخانه شوفاژ برج دی.یک این مجتمع به عنوان نمونه به مدت دو ماه مورد آزمون قرار گیرد. بدیهی است در صورت موفقیت نسبت به تجهیز سایر موتورخانه ها اقدام خواهد شد.

شرکت های تامین کننده این تجهیزات می توانند برای هماهنگی و ارسال پیش فاکتور با آقای راد به شماره همراه 09352316654 هماهنگ نمایند و یا با توجه به مشخصه های مشروحه زیر نسبت به ارسال پیش فاکتور به نشانی ایمیل GolestanRCT@live.com اقدام نمایند. پیشنهادات مطروحه در تاریخ 10-06-93 بررسی و از شرکت ارائه کننده بهترین پیشنهاد (از لحاظ فنی و هزینه بری) برای عقد قرارداد دعوت به عمل خواهد آمد.

 

مشخصات موتورخانه برج D1:

الف- دو دستگاه دیگ

ب- دو دستگاه مشغل گازی

پ- دو پمپ گردش آب شوفاژ

ت- دو پمپ گردش آب گرم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی